علم و تکنولوژی و ...

elmology
این وبلاگ به منظور آگاه سازی شما هموطنان گرامی از اخبار علم و تکنولوژِی و ... است

امید وارم مدت زمان خوشی را در این وبلاگ پشت سر بگذارید
.
.
باتشکر
ارسلان منصورزاده (A"S)
.
.
.
.
""لطفا لطفا نظر یادتون نره... دل ما هم به همین نظرا خوشه""
آخرین مطالب
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

کامپیوتر

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۲۵ ب.ظ

آموزش دانلود از یوتیوب بدون نیاز به نرم‌افزار

دانلود از یوتیوب بدون درد سر: دو وب‌سایت فوق‌العاده برای دانلود از یوتیوب

دانلود از یوتیوب به کمک وب‌سایت ClipConverter

  حتماً با وب‌سایت یوتیوب آشنایی دارید. سرویسی که از طرف شرکت گوگل ارائه می‌شود و در آن می‌توانید فیلم ببینید، فیلم آپلود کنید و آن‌ها را به اشتراک گذارید. اگر اینترنت پرسرعت دارید و راهی هم بلد هستید که به سایت یوتیوب دسترسی داشته باشید، می‌توانید بسیار در یوتیوب خوش بگذرانید. در میان این گشت و گذار‌ها در یوتیوب، اگر از فیلمی خوشتان آمد و خواستید آنرا روی کامپیوترتان دانلود کنیدو راه حل ساده‌ای وجود دارد که می‌توانید بدون نیاز به نصب نرم‌افزار جانبی دانلود فیلم و موزیک را از یوتیوب به راحتی انجام دهید. در ادامه با ما باشید تا شما را در جریان این آموزش قرار دهیم.

1- به سایت http://www.clipconverter.cc بروید. این یک وب‌سایت قدرتمند است که به شما کمک می کند به راحتی از یوتیوب دانلود کنید.

2- آدرس کامل ویدئویی را که می‌خواهید از یوتیوب دانلود کنید را به صورت کامل از نوار آدرس مرورگرتان کپی کنید و در کادر طوسی رنگ سایت کلیپ‌کانورتر وارد کنید.

3- در قسمت Conversion Format می‌توانید ساختار ویدئو را تغییر دهید. مثلاً آن‌را به عنوان فایل صوتی (اگر می‌خواهید از یک کلیپ موزیک ویدئو آهنگ MP3 بسازید) دانلود کنید یا پسوند آن‌را تغییر دهید (مثلاً با تبدیل به MP4 آن‌را قابل اجرا برای گوشی‌های آیفون کنید). اگر هم فایل اصلی یوتیوب را می‌خواهید دانلود کنید تنها کافیست Download را انتخاب کنید. در نهایت روی دکمه Continue کلیک کنید.

دانلود از یوتیوب بدون نرم‌افزار از سایت ClipConverter

4- در مرحله بعدی می‌توانید کیفیت فیلم را برای دانلود انتخاب نمایید. بسته به ویدئوی اصلی در سایت یوتیوب، ویدئوی انتخابی شما می‌تواند اچ‌دی (HD) یا با کیفیت‌های پایینتر دانلود شود که انتخاب آن در این مرحله امکانپذیر است. در برخی از ویدئوها کیفیت 4K نیز قابل مشاهده است!

دانلود از یوتیوب بدون نرم‌افزار از سایت ClipConverter

5- در قسمت File Name می‌توانید نامی دلخواه برای فایل دانلودی خود انتخاب کنید و در نهایت روی دکمه Start کلیک کنید تا عملیات تبدیل فایل آغاز گردد.

دانلود از یوتیوب بدون نرم‌افزار از سایت ClipConverter

6- پس از اتمام عملیات تبدیل فایل ویدئوی یوتیوب که ممکن است چند دقیقه‌ای طول بکشد، با کلیک روی دکمه Download فایل فیلم شما شروع به دانلود از یوتیوب می‌کند.

دانلود از یوتیوب به کمک وب‌سایت detURL

روش دانلود از یوتیوب از طریق این وب‌سایت جالب است! تنها کافی است طابق شکل زیر، در آدرس فیلم یوتیوب pwn‌ را تایپ کنید و کلید اینتر را بزنید. صفحه مرورگر شما به سایت detURL منتقل می‌شود و نیز اطلاعات فیلم یوتیوب مشخص است. در زیر این اطلاعات لینک‌های مختلفی برای دانلود در اختیار شما قرار می‌گیرد که با انتخاب هر کدام گزینه‌های دانلود به صورت فایل صوتی و یا ویدئو در اختیار شما قرار می‌گیرد.

دانلود از یوتیوب بدون نرم‌افزار از سایت detURL

این نوشته را هم بخوانید: دانلود از یوتیوب به کمک فایرفاکس و افزونه Flash Video Downloader 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۵
ارسلان منصورزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی