علم و تکنولوژی و ...

elmology
این وبلاگ به منظور آگاه سازی شما هموطنان گرامی از اخبار علم و تکنولوژِی و ... است

امید وارم مدت زمان خوشی را در این وبلاگ پشت سر بگذارید
.
.
باتشکر
ارسلان منصورزاده (A"S)
.
.
.
.
""لطفا لطفا نظر یادتون نره... دل ما هم به همین نظرا خوشه""
آخرین مطالب
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

موبایل

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۱۴ ب.ظ

جدیدترین تصاویر و اطلاعات لو رفته از اکسپریا Z4


به تازگی تصاویر و اطلاعاتی از یک گوشی هوشمند لو رفته که به احتمال زیاد، این جزئیات متعلق به پرچم‌دار بعدی شرکت سونی یعنی اکسپریا Z4 است. این مدل که با کد رمز E6553 شناخته می‌شود، از جدیدترین پردازنده‌ی شرکت کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون 810 بهره می‌برد و این یکی از اصلی‌ترین دلایل گمانه زنی این مدل به اکسپریا Z4 است.


با توجه به تصاویر منتشر شده، در میابیم که سونی همچنان قصد استفاده از یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی در سری Z گوشی‌های هوشمند خود را دارد. همچنین قسمت پشتی این گوشی پوششی از جنس شیشه دارد.


به نظر می‌رسد که شرکت سونی پرچم‌دار بعدی خود یعنی اکسپریا Z4 را با یک صفحه‌ی نمایش 5.1 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 با تراکم پیکسلی 432ppi، پردازنده‌ی 64 بیتی 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 810، تراشه‌ی گرافیکی «آدرنو» (Adreno 430)، 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به بازار عرضه کند.


بر اساس اسناد فاش شده از سوی کمیسیون ارتباطات فدرال (FFC)، اکسپریا Z4 از یک درگاه microSD بهره می‌برد. این محصول مانند مدل‌های قبلی خود از درجه‌ی حفاظت صنعتی IP68 بهره می‌برد که می‌تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 3 متری آب معلق بماند. همچنین این محصول از یک باطری 3400 میلی‌آمپری و نسخه‌ی پنجم از سیستم‌عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ بهره خواهد برد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۷
ارسلان منصورزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی