علم و تکنولوژی و ...

elmology
این وبلاگ به منظور آگاه سازی شما هموطنان گرامی از اخبار علم و تکنولوژِی و ... است

امید وارم مدت زمان خوشی را در این وبلاگ پشت سر بگذارید
.
.
باتشکر
ارسلان منصورزاده (A"S)
.
.
.
.
""لطفا لطفا نظر یادتون نره... دل ما هم به همین نظرا خوشه""
آخرین مطالب
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

آموزش کامپیو تر

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۵۴ ب.ظ

روشی آسان تر برای مرتبت کردن کابل های پشت کامپیوتر



  



        

computer_cables

علمولوژی: کابل‌های پشت رایانه از جمله مشکلاتی است که عموم مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. این کابل‌ها زیاد و بعضاً خیلی بلند هستند. برای همین در هم می‌پیچند و صحنه‌ی زشتی در پشت رایانه به وجود می‌آورند. تاکنون وسایل و راهکارهای مختلفی برای مرتب کردن این کابل‌ها بکار گرفته شده است که صد در صد مناسب نبوده‌اند. یکی از این راه‌ها که خیلی هم پر طرفدار است، استفاده از لوله‌های حلزونی است که چند کابل را می‌توان درون آن جا داد. این لوله‌ها کمی به مرتب شدن پشت رایانه کمک می‌کنند ولی نه صد در صد. بالاخره خود این لوله هم بین زمین و هوا معلق است و در کنار کابل‌های دیگر که درون آن جا نشده است، باعث نا مرتبی پشت رایانه می‌شود. علاوه بر این در آوردن یک سیم از درون لوله، یک دردسر دیگر است. در این مقاله قصد داریم روشی آسان و متفاوت برای مرتب کردن کابل‌ها به شما معرفی کنیم. این روش هم صد در صد برای همه مناسب نیست ولی شاید شخصی با توجه به شرایطی که دارد این روش به دردش بخورد. در این روش از گیره‌های کاغذ فلزی،‌ پیچ و واشر استفاده می‌کنیم. گیره‌ها باید آنقدر بزرگ باشند که کابل‌ها درون آن‌ها جا بشوند و پیچ و واشر هم باید به اندازه‌ای باشند که بتوانند گیره را به دیوار یا پشت میز رایانه نگه دارند.

در این روش گیره‌ها را در فاصله‌های مناسب به وسیله‌ی پیچ و واشر به دیوار پیچ می‌کنیم. فاصله‌ی این گیره‌ها باید به اندازه‌ای باشد که بتوان از روی میز رایانه، کابل‌های مختلف را از درون آن رد کرد. برای مثال ۳۰ سانتیمتر را می‌توان فاصله‌ی مناسبی در نظر گرفت.

550px-Hide-Your-Hanging-Computer-Cables-Step-2

حال کابل‌ها را درون گیره بگذارید و آن را ببندید. این گیره‌ها به این خاطر که فلزی هستند، برعکس گیره‌های پلاستیکی مخصوص کابل که در بازار موجود هستند، نمی‌شکنند. به کابل هم آسیبی وارد نمی‌کنند و سال‌ها برای شما کار خواهند کرد. علاوه بر این درآوردن هر سیم از درون گیره بسیار آسان است.

550px-Hide-Your-Hanging-Computer-Cables-Step-7

           

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۸
ارسلان منصورزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی